با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ برنامه‌های کیفیت بخشی درس تربیت بدنی در مدارس
زیارت عاشورا

مهرزاد حمیدی معاونت تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص برنامه‌های موجود در راستای توجه بیشتر به درس تربیت بدنی گفت: برنامه‌های متنوعی در این خصوص برای پروژه آغاز مهر ابلاغ شده است که می توان به تجهیز مدارس و لوازم مورد نیاز اشاره کرد، که تمامی این برنامه‌ها تا قبل از شروع سال تحصیلی به طور کامل اجرا خواهد شد.

همچنین تصریح کرد: در خصوص ارتقای شرایط به ارزیابی مدارس از لحاظ امکانات و وضعیت معلمان پرداخته می‌‌شود و سعی بر این است تا اطلاعات و دانش و توان حرکتی معلمان همواره به روز باشد. 
 
مدیر کل تربیت بدنی همچنین از برگزاری طرح سه گانه الگوی برتر، دفتر کار و آزمون علمی – تخصصی به صورت برنامه‌های تجمیعی و تحت عنوان کلی دعا خبر داد. 
 
گفتنی است این طرح پیشتر به طور جداگانه انجام می‌شده است و هم‌اکنون فقط طرح الگوی برتر به طور منفرد در تابستان برگزار می‌گردد. 
 
اجرای طرحی جامع و موثر برای معلمین تربیت بدنی 
حمیدی از انجام طرحی بزرگ در سطح وسیع برای معلمان تربیت بدنی خبر داد. 
 
در این طرح که با همکاری مرکز آموزش وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ها در سطح کشور اجرایی خواهد شد، معلمان تربیت بدنی دوره‌های تکمیلی مربیگری و داوری می‌بینند، همچنین در مراکز استان‌ها پیش‌بینی کلاس‌های ضمن خدمت برای نحوه تدریس معلمان بر اساس کتاب راهنمای معلم در سال جاری برای نیمی از استان ها اجرا شد و این برنامه در سال‌های آتی هم تداوم می‌یابد.
 
وی گفت: تعیین محتوی برنامه تربیت بدنی در پایه تحصیلی اول تا نهم انجام شده است و برای 33 هزار نیروی معلم شاخص ها و تجهیزات کاملتری در نظر گرفته شده است. 
 
حمیدی درباره تغییر ساعت درسی تربیت بدنی هم خاطر نشان کرد: بر اساس شورای معاونین شورای معاونین وزارتخانه با توجه به تغییرات نظام آموزشی در هر پایه جدید آموزشی ساعت درسی تغییر می‌کند، به عنوان مثال در کلاس 11 نظام جدید آموزشی دو ساعت درس تربیت بدنی وجود خواهد داشت و همینطور در مقطع پیش دانشگاهی که به کلاس 16 تغییر می کند ساعت حذف شده تربیت بدنی احیا می‌شود.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 4:29 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |